Merhaba arkadaşlar 6 +1 hamileyim. İki haftadır bende bir öksürük var kusma derecesine geliyorum. Özellikle geceleri ve sabahları oluyor, gün içinde pek olmuyor. Acaba midem bulandığı için mi öksürük oluyor anlamadım. Sizde de var mıydı böyle şeyler? Doktora soracağım ama randevum iki hafta sonra. Öksürürken kasılıyorum kasıklarıma ağrı giriyor 😞