Derenils Başka bir sebebpten dolayı hastane isim vardı onada baktılar 0 çıktı Yumurtlamanın 9. Günü kanda Beta HCG 0 çıkıp sonra yükselen oldu mu
GamzeBaz Derenils cok erken ypmssn test canım 15 gun pozitif gördum ben genelde 2 hfta gecmesi lazım yumurtlamadan
AnnelikHayali Derenils yumurtlama sonrası en erken 12 gün sonra belli olur diye biliyorum. Çok erken yapmışsın. Hatta Ebru hanım yumurtlamayı gördükten 17 gün sonra tahlil yapın demişti.
Nazli_ayar Derenils Adetten önce yaptığın için böyle çıkabilir. Adet günün geçerse yine yaptirirsin. Benim bu arkadaşımında adetten önce kanda çıkmadı ama sonrasında çıktı.
Purpura26 Derenils Neden okadar erken kan verdin kendini şüpheden bırakıyorsun? Yumurtlamanın 11. Günü vermiştim ozaman bile 17 çıkmıştı
Derenils 01rebirth olumsuz olduğunu biliyorum canım erken mi yaptım acaba adete 7-8 gün kala böyle çıktı Yumurtlamanın 9 gunu
Derenils GamzeBaz canım hastanedeyken onada bakalım dediler öyle oldu olsaydı kanda çıkarmiydi işte bilmiyorum şüpheliyim biraz hevesim kırıldı cuma günü bat 11 hazıran onu bekliyorum 🤷🏻♀️ senin kandami çıkmıştı
GamzeBaz Derenils hayır canım ckmazdı erken oldgu için adete 3 gun kala idrar testi yptm o kadar silikdi ki adet gectkten sonra kan verdim kan dgrm de dusukdu 70.2 Dı
Derenils AnnelikHayali ay bilmiyorum ki var mıdır acaba ya adet olacakmisim gibi karnım ağrıyor ovulasyonla takip ettik bu ay
AnnelikHayali Derenils adet belirtileri ile hamilelik belirtileri hemen hemen aynı. İnşallah vardır. 🥰
Derenils minipanda evet bende ilk defa bununla karşılaştım normalde dediğiniz gibi çıkardı baktım şimdi yine 0.0 yazıyor 3 gün oldu vereli