Ynccelik Merhaba sevgili anneler 38haftalik olduk artık 🤗 ama bebeğimi sürekli hıçkırık tutuyor. Dış dünyaya hazırlık yapıyor nefes alıştırması bu bir dogum belirtisi olabilir mi acaba ?