kiiraaz Beklenen gün geldi çattı,hala hiçbiiiir belirtim yok. Öncesinde erken doğum ihtimalim vardı ama progestan öyle bir tuttu ki bebemi şimdi de çıkamıyor😂😂 hayırlısıyla normal doğum yapmayı çok istiyorum,bana dua edin💞 sizde durumlar nasıl?
Ebruuugunes kiiraaz aynı durumdayız 1 gün kaldı😂🤣 yerleşmiş cıkmıyor nişanım geldi agrılarım var sertleşme nst sancı hafif cıktı 2 cm acıklık baskı hissi ama neden gelmiyor qnlamadım😂🤣
Haziraan kiiraaz ben de nidicart kullandım erken doğum riskiyle. 37de bıraktım hala gelmiyor. Siz Progrstanı ne zaman bıraktınız?
Uerdem kiiraaz erken doğum riski ile 34te peogestan nidicard kullanmaya başladım suan 37. Haftamdayim bu kontrole gittiğimde bırakayım mı diye sorucam siz hapları ne zaman bıraktınız, erken dogum risk sebebiniz neydi?
kiiraaz Ebruuugunes sizde en azından tünelin ucu gözükmüş,bizde o da yok😂 hayırlısıyla normal normal kavuşalım inşallah🤭🥰
kiiraaz Haziraan ben de 36′da bıraktım ama son zamanlarda günde iki tane içmemi söylemişti doktorum,çok pişmanım😂
kiiraaz Uerdem 36′da bıraktım ben,rahim ağzı ile alakalıydı hem yatış hem progestan verdi doktorum epey işe yaradı bu yöntem;şimdi de doğuramıyorum😂😂
Uerdem kiiraaz benimde nst de sancilarim cikti hastanede yattım sancıları kestiler fakat bu seferde ya doguramazsam zorunlu sezeryan olursam diye korkuyorum😅😬
hazal2131ds kiiraaz son 3 gün diyor hiç belirti yok. Bütün devrelerim doğurdu çevremde. Bizim kavuştay geçe kaldı. Hergün 10 bin adım atıyorum ama yooook. Çatı muayenesi oldum böyle bi acı yok normal nasıl doğurucam bilmem hayırlısı.
kiiraaz hazal2131ds çatı muayenesi de oldum ama hiç canım acımadı sanırım iğne yapılması gibi bu da kişinin eline göre değişiyor😄 ben de yürüyüş,pilates hepsini deniyorum ama tık yok😢
Eeliff_ kiiraaz ayy benim de bir gün bu gün gidiyorum öğleden sonra kontrole bakalım ne alemdeyiz😂gerçi belli keyfi yerinde ama