Minel321 Günaydın güzel anneler 25 haftalık hamileyim bir kaç gündür tabak tabak 🍒 yiyorum, bir kaç yerde okudum kanı pıhtılaştırma özelliği ve erken doğuma başlama özelliği varmış sizce ne kadar doğru birdaha yememeli miyim 😔
shydoll Minel321 günaydın canım. Böyle herşeyi takarsan geri kalan haftaların geçmez ☺️ Büyükler hep söyler bazen herşeyi bilmesek daha iyi diye 😄 bence hiçbir şeycik olmaz Allah’ın izniyle benim annem de abime hamileyken 4-5 tabak yermiş hem kiraz hem erik ama abim tosun gibi 😊 herşeyin çoğu zarar olabilir düşüncesiyle birazcık azaltabilirsin ve içinin iyice rahat etmesi için doktoruna da sorarsın 🙂 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
Minel321 shydoll ayyy teşekkür ederim canım içimi ferahlattın dün gece yedim diye sabaha kadar düşündüm birsey olcak düşüncesiyle 🤲