Zehra-33- aynı ölçde kız bebek için iki model vardı birini seçtim ve çok da sevdim uyku setini(: toz pembe çilekli bir model var nette de görünüyor. Beşik sallanmıyor benim için önemli değil. Sepet beşik var ilk 6 ay kullanacağım daha sonra uykusu geldiğinde odasında beşiğe bırakıp kaçmayı düşünüyorum inş kendi kendine uyur😬😅 büyük yatak olan beşiğin öndeki parmaklıkları asansörlü indirilip kaldırılabiliyor öyle olsun isterdim(: benimkinin yatağı 3 kademeli ayarlanabiliypr bebiş büyüdüğünde en alt kademeye indircem yatağı ozaman aynı park yatak alçaklığında olcağı için bir kaç yıl kullanılır. Daha da Büyüdüğünde aynı takımın bazasını alırım diye düşünüyorum(:)