Kızlar merhaba bende 24+6 ikizlere hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı gitmeden önce pecetede çok hafif pembemsi akinti şeklinde gördüm ve adet ağrısı gibi ağrım var.Doktor şuan bebeklerde bir sorun görünmüyor kanamaya dönerse gel dedi a adet ağrısı gibi ağrım hala devam ediyor