Ben şu an hamileyim ve şöyle bişey anlatayım. 8.subatta adet olmam gerekiyordu ama olmadım. 8 Şubat günü sabah kalkar kalkmaz gidip test alıp geldim. Hem erken gebelik testi hem kaset tipi dedigimiz klasik test. Yani adet günümde yaptım ama daha olmamıştım ve ikisi de ayninda pozitif verdi net şekilde. Ayrıca benim polikistik over s. Vardı. Şunu da soyliyim ben 7’sini 8′ine bağlayan gece adet olurdum ve gecikmesini beklemedim bile kismetye işte