ilknuryakiskan gmzrk benim oğlumun ismi Asil Karan🤍 3 aylık olduk sayılır biz sizinkide sağlıkla gelsin 🙏🏻
Littlespy 01-adana ben de kuzenim Uras koymasaydı eğer Uras istiyordum ama o koyduğu için Doruk koymaya karar verdik 🤭😃
Mehdisram Benimde bi oğlum var Ediz ikincisi de erkek nasipse zeyd Enes koyacağım eşimle anlaşırsak 😅