Bu postu görümce çok sevindim. Benim de iki tane pati evladım var. Özellikle erkek olan bebeğe aldığımı eşyaların başında nöbet tutuyor. Kızım ise inanılmaz anaç. Patisi göbeğimde uyuyor. Bebiş olunca ne yapacağız hiç bilmiyorum. Bir süre farklı bir yerde kalsalar diye düşündüm. Ama bu sefer eve dönünce bebeği direkt düşman olarak benimseyecekler. Kafalar çok karıştı. Hiçbirisine kıyamıyorum