Dilaragktas Kızlar dün doktorum mesaj attı ben 1 mayısta dogum yaptım sezeryan ile cumartesi gününe randuvu verdi. Sezeryan sonrası muane oluyormus? Acaba ne muanesi? Kimler sezeryan dogum sonrası yani 6 hafta sonra muaneye gitti? Ben ilk defa duyuyorum
gamzosgamzos Dilaragktas ben ilk 5.gun gittim sonra 40 ile 60 gün arası gel demişti alttan muayene etti ve smear testi aldi
Beyzan Dilaragktas 40 in çıkınca muayeneye gidiyorsun ultason ile bakıyor dikişlerine rahimin toplarlanmasina kananamn ne durumda emziriyor musun diye soruyor. Bundan sonra nasıl korunmak istiyorsun diye soruyor. Eşinle ilişkiye girmende sakınca yok diyor eğer her şey yolundaysa. Yani rutin bir işlem