Zeyno1934 Kızlar meraba benim hamile kalmadan önce kistim vardı folikül kist diye ve hamile kaldıktan sonra karnım kasıklarım çok ağrımaya başladı her gün ağrıyor nerdeyse 12. haftaya giricem acaba bebeğe bi zararı olur mu çok korkuyorum 😏
busegrr Zeyno1934 rahim büyüdüğü için ağrı oluyor hepimizde, kistten kaynaklı bi sorun olsaydı doktorunuz kontrolde söylerdi yani bence☺️