Nilerkanc 9+6 haftalık gebeyim. İdrar yolu enfeksiyonu için gyno fem verdi. Ama gebelikte risklidir diyp.korkup kullanamıyorum da. Kullanıp sıkıntı yaşayan oldu mu
Blgesronel92 Nilerkanc rahim de yara vardı akıntı ve koku yapıyordu bunun için doktorum fitil verdi kullandım hamileliğime bi etkisi olmadı olacağını düşünse vermezdi zaten ☺️ Korkmayın
Sedanurcivan Bende kullandım hemde 2 kez korkma aksine cok rahatlatıyo sonrasında ilacın bi kısmı gelıyo dışarı içeri giden kısım zaten tedavi ediyo