Çok şükür bunları da yazdım hiç zaman geçmeyecek gibi geliyordu. 38+5 olduk 2 gün önce hastaneye kontrole gittiğimde bi sancı çıkmıştı tabi hissetmiyordum ama sonra oda kayboldu. Şimdi ne sancı ne su ne nişan hiç bişey yok beklemekteyiz. Sizde durumlar nasıl kızlar. 😂😂 şafaklar kaç