Devamlı oluyorsa bence bi doktoruna danış derim.. bendede oluyordu aldırmamıştım ilk gebeliğimde nasılsa normaldir kese büyüyor vücudumuz değişiyor falan diye ve sonrası hüsran oldu meğer bende rahim ağzı yetmezliği varmış o doktor bozuntusu beni uyarmamıştı ve ben 22 haftalıkken düşük yaptım..
O yüzden biraz pipirikli olmak gerekiyo heleki hamileyken.. Kendimizi tanımamız lazım birde ciddi bir şekilde güvene bilcemiz doktorumuz ve ekibi olması gerekiyor.. Çok şükür Allahım bana tekrardan güzel bir kapı açtı.. 🥰 Allahım tüm hamişlerimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.. 💕🤲🏼💕