Benim ve eşim arasında kan uyuşmazlığı var ve yapılan test de indirekt coombs testi pozitif çıktı napilacak bilmiyorum dokdorun mesaisi başlar başlamaz gidocem bu durum başına gelen var mı nasıl bir yol izlendi normalde testin negatif çıkması gerekiyormuş bebeğime birşey olmaz inşallah deneyimli olanlar varsa nolur birşey soylesin