Ocak ayında üç aylık bebeğimi düşük yaptım düşükten sonra kürtaj oldum ve kürtaj sonrası adetim bir türlü düzene girmedi doktor yasmin kullan dedi ama doğum kontrol hapı kullanmak istemediğimden kullanmadım. Şuan tarlusal kullandığım için adetim söküldü çok şükür adetin 5. Günü cyclo progynova kullanmaya başlıycam bu ilaç doğum kontrol hapı mı yoksa farklı mı? Kullananlar varsa yorumlayabilir misiniz