RH38 Doguma gidiyorum dualarinizi eksik etmeyin zorunlu genel sezeryan olacagim insaallah rabbim hepimize saglikla bebeklerimizi kucagimiza almayi nasip eder.
Denizss RH38 bende 4 saat sonra doğuma gidiyorum spinal sezeryan 🥺Heyecandan iki gündür uyuyamıyorum ağlıyorum enteresan duygular..Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah bebeklerimiz yanımızda güzel bi doğum hikayesi bırakırız🤲🏻🌸
pia34 Denizss Ben de aynı şekilde sabah 9 da doğuma alacaklar spinal sezaryen. Bu saat oldu uyuyamıyorum heyecandan. Allah hepimize kolaylık versin.
Erva4104 Yüce rabbim hepinize kolaylıkla atlatma bilmeyi evlatlarınızi kucaklariniza almayı nasib etsin amin ❤