Busracakir98 Bebegim 37 haftalık alttan el içi avucu kadar sümüksü kırmızı değil pembe kahve karşımı bisey düştü Nişanmı oluyor bu şimdi ilk dogum sezaryan ve 2 yaşında kıızım normal dogum çok riskli benim icin yardım edin ?😪😪😪
Huriyeolgn Busracakir98 anlattıgınıza gore nişan hastaneye gıdın korkmayın hemen normal dogum baslamaz zaten sezeryan planı olusturur doktorunuz