canserko Bundan bahsetmiyorum. Bende meslek sahibiyim ona bakılırsa ayrıca benim de iki adım var neler olduğunu bilebiliyorum. Büyük insanlardan bahsetmiyorum, küçük çocuklardan bahsediyorum. Evraklarda sıkıntı çektim tabii ki ama çevre konusunda sıkıntı çekmedim 18 yaşına gelmeden bile isim sildirme davası var, isterse değiştirebilirler. Zorluk olan tarafı, iki uzun isim koymak. Soyad da uzun geliyor bu sefer evraklara sığmıyor burada kısmen haklı sayılabilirsiniz. Fakat aileler anlaşamayınca ne yapacaklar,ikiside istediği ismi koymak istiyor malesef ikisinide koyuyorlar, içlerine ortak isim sinmiyor. Sen çevrendilere iki ismini de söylersen bir zaman çevre de alışır çocukta alışır. Zorluk çekerlerse isim sildirme hakları var tabii ki. İsterse yapar istemezse yapmaz bu çocuğun hayatına, tercihine kalmış.