Merhaba sevgili anneler,37+4 günlük hamileyim ve son 10 dkdır karnımda inanılmaz bi ağrı girip çıkıyor kramp gibi. Ama adet ağrısı gibi değilde afedersiniz İshal olursunuzda böyle bıçak batması gibi üst karında ağrı dönüp durur ya öyle bi ağrı. Bu neden olur acaba?