Seydaisik Kızlar adetime 5 gün var, erken gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce neden olabilir? Yoksa gecikmesini beklemeli miyim??? ☘️
Myworld34 Seydaisik bence hiç strese girme yapma test falan bekle günün geçsin benim de lekelenme var sağ tarafta batma yorgunluk sıcak batması bir türlü uyku tutmuyor bedenim yanıyor sanki dört gün önce kan verdim negatifti şuan olmam gerekirdi
Biranne2meyve Seydaisik kesinlikle kafana takma hep rahat ol yaşadıklarımdan dolayı söylüyorum İnan daha huzurlu olursun allahım vaktinde saatinde sana nasip eder inşallah bir melek 🤲🏻🤲🏻
Seydaisik Myworld34 Benimde öyle canım ayaklarım yanıyor bel, sırt, sağ sol kasıklarım şiddetli ağrıyor ama tabi herşeyi hamileliğe yorumlamak istemiyorum 😊 Rabbim hepimize anneliği nasip etsin inşallah🤲🏻
Seydaisik Biranne2meyve Amin canım amin, takmamaya çalışıyorum da gene de aklıma geliyor😊 Hayırlısı olsun inşallah 💐