Ilkayy Yolun yarısına geldim sayılırım çok şükür bu güne haftayada detaylı ulturosonum var inşallah güzel haberler alırım 🤲🥰
Aysdgrmnci Ilkayy sizi hatırlıyorum. Geçecek inşallah demiştim, çok güzel bir gün olacağına eminim. Ben hala videolarını izleyip seviyorum kızımı. En güzel zamanlarınız zira bende 27′den sonra ağırlık arttı. Ağrılar başladı. Keyfini çıkarın.😇
Ilkayy Aysdgrmnci çok şükür geçti 🤲🥰 ben okadar çok korktum ki kaybetcem diye uykularım kaçtı hep doktorum bile diyor biz senden ümidi kesmiştik İlkay şuan bi mucize yaşıyorsun diyor O kanamaya. Çok şükür allahım kimseye yaşatmasın 🤲