Kızlar bise sorucam size 27+5 haftalığım karnıma hafif ağrı giriyor karnımdaki ağrı geçer geçmez büyük tuvaletim geliyo gibi oluyor kaç kez gittim hiç bişe yok biraz ıkındım yine yok ama yürüyünce bile aynı sanki tuvaletim varmış ucundaymis gibi hissediyorum bebek de ittiriyo kendini doğum belirtisi mi acaba