Yarın 12+4 oluyorum. İkili test randevum var. Bazı doktorlar sadece detaylı ultrasonla bakıyormuş bazıları kan testi de yapıyormuş. Sizlerin nasıl yapıldı? Detaylı ultrason vajinal mi oluyor yoksa karından mı? Bir de detaylı ultrasonda cinsiyetleri de belli olur mu acaba?