Eminektl
20+4gunluk hamileyim. Gecen hafta buyuk abdestimi yaptiktan sonra kan geldi. Hemoroid olabilir dedi doktorum.. Genel cerrahiye yonlendirdi. Ayrica Rahmimin kucuk oldugunu söyledi. Ayaga kalkmamam gerektigini yatinca bebegin daha rahat ettigini soyledi.. boyle bir durumla karsilasan var mi?