Düşük tansiyon sorunum var. Bunun için tuzlu beslenmeye çalışıyorum. Fazla hareket etmemeye çalışıyorum. Bunu bir şekilde hamilelikte kontrol etmeye çalışıyorum fakat normal doğumda sorun olurmu diye korkuyorum. Doğum esnasında bayılırmıyım ve eğer bayılırsam normal doğumdan vazgeçermi doktor diye endişe ediyorum ☹️