Bhr-9 canım ben spınal oldum hıc kahve ıcmedım ama sureklı hosaf yedım rezene ıctım su ıctım sıvı tüketımını elınden geldıgı kadar sagla bas agrısı bel agrısı aldıgın anestezı ıle alakalı bende hıc olmadı ılk yuruyus bıraz zor gelebılır ama ayaga kalktıktan sonra bebegın uyudukca olabıldıgınce yurumeye calıs bana artık dınlen demıslerdı o kadar hızlı toparladım kı yurudukce agrı hıssetmıyordum 2 gun hastanede kaldık 3. Gun ev ıslerıne bıle yardım etmıstım yavas yavas dıkkat ederek ☺️ Bol sıvı tukettıgım ıcınde odem olmadı bende dogum sonrası saglıkla kavusursun ınsallah sende