Aysegulakgun epizyo atarlarsa zaten onu doğum esnasında hiç hissetmiyorsun ben ne zaman attılar kesiyi anlamadım bile. Sonrasında da dikmek için uyuşturucu yapıyolar muhakkak onu da hissetmiyorsun zaten saatlerce sancıdan sonra vajina uyuşmuş oluyor sadece ipin geçtiğini hissediyosun canım. Benim 16 dikişim var iç dış toplam biraz oturmakta zorlanıyosun doğumdan sonra ama ben oturma simidi temin ettim o çok işime yaradı dikişli bölgeyi boşluğa denk getirip oturabiliyorum çok şükür. Sakın korkma çevrende bunla ilgili yorum yapan olursa da dikkate alma. Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻