Sweetgirl canım iki gündür bebeğimin odasını yerleştiriyordum. Aldığım herşeyi yıkadım makinalarca. Detarjan olarak dalin sıvı olanı almıştım. Kokusu çok hoşuma gitti. Bebeğim eve gelmiş gibi bebek k koktu heryer. 30 dk 30 derece de yıkadım. Yumuşatıcı önermedikleri için kullanmadım. Gerek de yok gibi. Yani sonuç olarak dalin sıvı gayet başarılı bana göre.