Egeve2zler Meldaaa benim kardeşiminde bu hafta oldu düğünü. Ben Kızılay’da taç mağazası var oradan ve yanında çizgi diye bir abiye mağazası var oradan aldım. Fiyatları diğer taraflara göre daha uygun.
Meldaaa Egeve2zler hamile kıyafetijde çeşit var mı yanii ben netten bakiyorum sürekli içime sinen birsey olmadi
Egeve2zler Meldaaa bende hep internetten bakmıştım ama iyi ki almamışım beden olarak abiyede çok Farklı oldu.özellikle hamile reyonu yok ama göğüs altından bollaşan model tercih ettim 5 aylığım ben gören hamile olduğumu anlamadı bile.
Egeve2zler 3MelekAnnesi3 ortalama 400-500 civarında. Ben büyük beden reyonundan bakmıştım eğer küçük bedenden olursa fiyatlar 200den başlıyor neredeyse. Benim aldığım elbisenin aynısını cıkrıkcılardan baktım 1000 TL diyorlardı bu mağazalar daha uygun geldi bana
3MelekAnnesi3 Egeve2zler ayy 200 bile cok bana 😂bende temmuzun 1 inde arkadasımın nikahına sahitlik yapcam sadece 1 saatlik sey için 200 vermek istemiyorum hamile kıyafetim de hiç yok ne giycem bilmiyorum o vakte 30 31 haftalık olcam 😂
Egeve2zler https://www.hizliresim.com/3drz4re https://www.hizliresim.com/flhoyiq Birde şu modeli aldım https://www.hizliresim.com/phbkzbk