YelizY Havalar artık aşırı ısındı. Serin düştüğü zaman bile nemden ölmek üzereyim. Önceden yaz günlerinde bile çorapla gezerdim. Artık ne mümkün. Hiç terlemeyen ben sucul gibi oluyorum gün içinde. Hâl böyle olunca yemek yapmak da yemek yemek de eziyet gibi geliyo. Böyle havalarda sıcak yemek yemek işkence gibi geliyo bana. Acaba ne gibi şeyler yapmalıyım sıcak havalarda hem doyurucu hem ferahlatıcı ağır olmayan. 😰 yazarken bile ellerim terledi 🤦🏼♀️🤰🏼
Gurbetgelini YelizY mutlaka her yemeğin yanına soğuk cacık ayran şart ve yaz olduğu için bol bol sebze yemeği