Lmn Selam kizlar bugun 1 aylik cok sükür. Gazli bi oglum var sürekli emmek istiyor surekli emince tabi daha cok gazlaniyor. emzik vereyim dedim ama emmiyor cıkartiyor nerdeyse kusacak. Hangi marka emzik almaliyim eger emzik almazsa kafayi yicem.
Gulsenkaragoz Lmn gqz icin ilaclar var canim kullaniyor musun bide sen rezene cayi ic hem sut yapiyo hemde gazı onluyor her yemeginede mutlaka kimyon att
Nisanurr Hira yooo öyle bi sıkıntı yaşamadım ben çok memnunum benim oğlumda aranıyor biliyorum karnı tok biraz daha yerse kusacak o zaman hemen emzik veriyorum yada huysuzlandığında o emzikten gayet memnunum yanı tavsiye ederim
NrglAnneolyr Hira bende avent kullanıyorum ilk verirken hepsinde mide bulanıyor ve atıolar alışır sonra 3 tane farklı aldım ben aventinkini beğendi en çok onu fırlatamıo fazla 😁
Lmn Gulsenkaragoz zinco kullaniyorum canim. Aynen hatta suan rezene cayi iciyorum😁 kimyonu cok kullaniyorum kimyon cayida iciyorum bunlar hafifletiyo ama.tamamen bi cozum olmadi bize.
Gulsenkaragoz Lmn olmuyo canim zaten yinede devam ediyo 3 4 aylik olana kadar devam edermis bizde nurse hurveys colex surup kullaniyoruz oda cok iyi geliyo zincoyu bizde kullaniyoruz
Gulsenkaragoz Lmn onceden surubu tek kullaniyordum snra doktor suruba devam edin gecmesse zincoyu verin dedi ama ben ikisini kullaniyorum ya azar azar