pia34 Sabah saat 9′da sezaryen ile gelecek çiçek kızım. Saat 7 de hastanede olmamız lazım, bu saat oldu heyecandan uyuyamıyorum. Bana, bize dua edin hanımlar. Sağlıkla, sıhhatle gelsin inşallah bebeğim..
Nilaylks pia34 sağlıkla kucağınıza alın inşallah bizim de Perşembe günü şimdiden biraz biraz başladı heyecanım Allah kolayca atlatmayı nasip etsin 🌸
pia34 Herkese teşekkürler. Lavaboya kalktım şimdi yine uyuyamıyorum. 1,5 saat sonra çalar saat çalacak zaten. Yarın halim olursa doğum hikayemi yazarım buraya. Hepiniz evlatlarınızı sağlıkla kucaklarınıza alırsınız inşallah.