Eamanurakz Merhaba kızlar benim çatlağım hiç yoktu fakat 31 hafta olduktan sonra yavaş yavaş çıkmaya başladı ve vücudum çok kaşınıyor ayaklarım falan siz çatlak kaşıntı olmaması için ne kullanıyorsunuz
Aysedemir43 Eamanurakz nemli kalmasına dikkat et sadece kaşıntısını alıcaktır. Ben bebek yağı arko krem zeytinyağı vücut losyanu hangisi denk gelirse sürüyorum düzenli kullanıyordum baktım çatlıyorum sadece kaşınmasın diye bunları sürüyorum
Deletedmom_5 Eamanurakz canım ne yaparsan yap genetik birşey bazen günde 3 defa yağ sürdüm ama genede çatladım hemde dizlerime kadar çatlak var. Doktorumda söyledi zaten istersen en iyi kremi yağı kullan genetik bir sey bu eğer olucağı varsa engelleyemezsin dedi 🤷🏻♀️🙂
Babyyyymother Eamanurakz kasinti gebelikte normal ama eğer tüm vücudun ayakların fln kaşınıyorsa bir karaciğer enzim değerlerine baktir benimde o şekilde kasiniyordu kolestaz çıktı seninkide ondan olabilir demiyorum ama yinede tedbir almakta fayda var insallah normal kasintidir 🙏
Glbnpk Eamanurakz Bio oil kullanıyorum fakat bunun kaşıntıya hiçbir etkisi yok. Geçen gece kafayı yemek üzereydim. Kalkıp keselendim o iyi geldi. Bir de biodermanın atopik ciltler için yatıştırıcı kremini kullanıyorum. O da iyi geliyor.
Eamanurakz Aysedemir43 Benim sadece karnımın altında bide baldırlarımda var ama daha çatlarım diye düşünüyorum
Eamanurakz Deletedmom_5 bende aynı bebek yağı kullandım ama yinede çatladı göğüslerim bile çatladı yaa
elifemirasaf Ben daha 14. Haftadayım özellikle göğüslerim çok kaşınıyor ellerim bazen de ayaklarım Çarşamba doktora sorucam belki tahlil falan ister