69eyma İlk doğumum da bende de 36 haftalıkken başlamıştı böyle azar azar iç çamaşırımda oluyordu sanki idrar kaçırmışım gibi.37 haftaya girdiğimde biraz daha dazla gelmeye başlamıştı.Devlete gidiyordum o zaman da Doktoruma '‘suyum geliyor sanırım’'‘dedim oda ’‘daha gelmez"dedi bende ’‘iç çamaşırım çok ıslanıyor’'demiştim.
Alttan muayene etti ve muayene ettikten sonra elini kokladı😬🤦🏻♀️Ve evet suyun geliyor dedi🤷🏻♀️
Suyun farklı bir kokusu var ama kötü bir koku değil.Belki o şekilde anlayabilirsiniz.
Meğer oğlum çok kilolu iri bir bebek olduğu için suyum gelmeye başlamış sığamadığı için.