Deniz59 19 haftalığım bugün hiç hareketini hissetmedim yormadım da kendimi yattım hep dinlendim neden acaba 🥺
suscarparimm Deniz59 Düzensiz olması gayet normal canım sizin haftalarınızda çoğu hissetmiyor bile 25 e kadar düzensiz olması gayet normal endişe edilecek bi durum değil Yine içiniz rahat etsin çikolata, vişne suyu içip solunuza yatın hissedersiniz umarım 🌸
kaderelmci Deniz59 27 haftalığım 17 den beri hissediyorum bebeğimi arada öyle hissetmediğim Benimde oluyor pozisyonu değişmiş olabilir tatlı bir şeyler yiyip sola yatmayı deneyin olmadı içiniz rahat edecekse acile gidin
Nesliihan Deniz59 çok normal hergün hissedilmiyor 7. Aydan sonra düzenli hergün hareket oluyodu bana da
Deniz59 kaderelmci tatlı şeyler yedim biraz oynadım karnımla ama hiç oynamadı yarın hissederim inşallah
Deniz59 Senayyalcin 19. Haftaya girdikten sonra hareketlerini çok sık hissetmeye başladım elimle oynadığım zaman bile hemen tepki veriyordu bugün yapmayınca endişelendim biraz teşekkür ederim canım cevabın için 🙂
Tulaytemurxx Deniz59 Bende kipir kipir goruyorumda oyle hissetmedim ilk gebelikse 20 hissedersin diyorlar
Seymamuge Deniz59 bebek daha çok küçük o hareket etse bile siz hissetmezsiniz ki zaten daha hareket takibi yapamazsınız düzenli zamanlara gelmedi
kbra_kurtt Deniz59 lutfen 7. Aya kadar bebeginizi takip etmeyin. Bende sizin gibiydim doktorum 7 aya kadar takip etmeyin dedi. Bu dönemlerde duzensiz oluyormuş surekli harketli olmuyormuş. Takip etmeyi onermiyor doktorlar…. Bebeginiz kontrollere gittiginizde gayet saglikliysa endise etmeyin lütfen. Bende 21 haftaligim benimde iki uc günde bir cok az hissediyorum… Allah’a birakin melekleri onu korur
Deniz59 kbra_kurtt teşekkür ederim canım ya aslında kafaya takan biri değilim ama neden hareket etmedi diyede merak ettim