Geçen hafta peçeteye gelen kanama yüzünden acile gitmiştim. Alttan muayene
Nst
Usg de bir sorun çıkmadı. Bi saat önce yine oldu kanama az.
Bu sefer alttan baktırmadım. Nstde de sancı çıksaydı ciğer geliştirici iğne olcaktım bugünde atlattım. Sabah doktorum ne diycek acaba kanama için. Enfeksiyon çıkmıştı en son.