Kızlar doğum yapalı 5 ay oldu 2 aydir ilacsiz adet oluyorum bu benim icin bir mucize yıllardır bunu bu hic yaşamamıştım. Böyle devam eder mi? Tekrarlayabilir mi düzensizlik? Kafamda birsürü soru var en zoru hamile kalmakti Rabbime şükür bi evladim oldu ama bundan sonra ne olacak diye düşünmeden de duramıyorum 🤦♀️