Littlespy Yildizanne ben yıllardır Twilight mauve kullanıyorum, çok seviyorum 🤓 herkes sordu şimdiye kadar bu ne bu ne diye 🌼
Minigim-ben Ozge20ulu ben de bunu kullanıyorum kokusunu da cok seviyorum ama hiç kalıcı gelmiyor bana kokusu. Tesettürlüyum tene değil kıyafete sıkıyorum ondan mi acaba🤔
Littlespy Yildizanne yani fiyatına göre performansı iyi 😃 bana kokmuyor bi süre sonra ama çevrem koktuğunu söylüyor 😃
Dilara0638 Yildizanne ben sürekli Rose kullanıyorum white adında bi parfümle ikili oluyor bazen şuan elimde ikiside var ve çok beğeniyorum ikisinide orchid ve femmede güzel ayrıca😊
Acelya-08 Yildizanne nuit efsane kokusu varr herkess hangi koku diye soruyorrr mutlaka almanızı öneririm
Acelya-08 Yildizanne orchid femme hepsi tenden tene fark eder ama bnde kalıcı oldu ama bi ortma grerken tazeliyorum
Yildizanne Pelinbyrktrlr Twilight mauve yinkullaniyor pek kokusu bana hitap etmiyor ama kullanıyor yinede femme yi çok merk ettim