Nur6102 korkmanı gerektiren bişey yoktur kuzucum. Adet dönemi olduğu için bunlar normal. Korkma bel ağrısı olur. Bende de oluyordu. Masaj falan yaptırmıyordum adet oluveririm diye. Kendini koru güzelce. Eğer çok rahatsız ederse doktora git danış muayene ol. En azından için rahat eder. Bi problem varsa çözülür Allah’ın izniyle. Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah 🤲🏻