Mihriban2802 3 sezeryan oldum. 2 ile 3 ün arası tam 12 ay. 3 aylıkken hamile kalmışım. Çevrem çok agrı olur dikişler açılır vs demişlerdi. Doktora sordum. Belki son 1.2 hafta iç dikişlerden sızı gibi olabilir ama dış dikişlerde hiçbirşey olmaz demişti. Karnım önceki gebeliklerime göre çok daha fazla büyüdüğü ve arası çok yakın hemde 3.sezeryan olmasına ragmen o sızı bile olmadı. 40.haftaya kadar bekledik. Sanki daha önce kesilmemiş gibi dikişlerim rahattı.