Merhaba anne adayları 25. Haftamda erken şu gelişi nedeniyle 26 gün hastahanede yattım ciğer geliştirici iğne vurdular serum tedavisi uyguladılar şuan 33. Haftaya ulaştık çok şükür. Suyu da şimdilik yeterli Bebeğe ama yine de perinatolojiye görün dediler randevu aldım. Peki sizce Bebeğin suyunun erken gelmesi normal doğuma engel olur mu bu durumu yasayip normal doğum yapan var mı?