38+2 ilk gebeliğim ve erkek,kilosu 3400 küsür gibi, baş aşağı pozisyon ama kanala girmiyor, ilk gebelikte 37 de girmesi gerekiyor dedi doktorum ama benimki inatçı sanırım 😔 merdiven inip cıkma, hurma yemek işe yaramadı sanırım, 9 aydır cok hareketliyim yerleri bile elimle silerim ama olmayınca olmuyor sanırım, 38+5 de randevum var, eğer durum aynıysa bu hafta sezaryenim var , hayırlısı diyelim