Erturk canım senin ense kalinligin yüksek degilmiski, niye amiyosentz önerdiler. O testlere güvenme, benim oğluma da davm sendromlu dediler 50 idi risk, basida büyüktü, bacak boyu kısaydı, çok şükür sağlıklı doğdu, benim boyumda 155 zaten çocuk ne olacaktı ki, korkutup duruyorlar