Cemrece Kizlar hatirlayan vardir nisanim geldi diye post acmistim cok sukur su an melegim yanimda uyuyo 🙏 38+5 te normal dogumla kavustum kizima nisandan bir gun sonra suyum patladi eve geceyim detayli yazicam hikayemi 😊😊
A_NurYuksel Cemrece gözünüz aydıııın darısı başımaaaaa inşallah 😅🥰🤲🏻🌼🧿💐 sağlıkla büyütün prensesi… 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🐥
Cemrece Cilekk09 Aminn canim insallah ❤ Hic agrim yok sukur. Dikisim var tabiki sayisini bilmiyorum sormadim. Su an ustune oturabiliyorum cok sukur 🙏
Cemrece Yildizanne Kolaydi diyemem ama kisiden kisiye degisir.. Ben normal dogum cok istiyodum kasilmalari ebemin deyisiyle dalgalari iyi karsiladim fakat ikinma beni zorladi herkeste o kismin kolay oldugunu soylerdi halbuki ama sukur ben de bebegimde iyiyiz kendim ilgileniyorum oturup kalkabiliyorum tek basima ☺ Avantajlari cok yani normal dogumun.
Mabb_17-21 Hayırlı olsun Rabbim sağlıkla büyümek nasip etsin. Darısıda bizlere olsun🤗 Bende böyle bir post açacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum 😎😂
Merve50 Cemrece yarım saat sonra bende 38+5 oldum ne gelen var ne giden darısı bana 😂 sağlıkla büyütmek nasip etsin rabbim gözün Aydın canım ❤️
nisafrkn Cemrece Benimde bugün nişanım geldi darısı bana inşallah 🌸 hayırlı olsun Rabbim analı babalı büyütsün inşallah
N_A_Z_L_I_M Cemrece Sağlıkla büyüt bebeğini inşallah canım 😊 Doğurdum yazan annelere öyle özeniyorum, imreniyorum ki çok seviniyorum🥰 Hemen başlıyorum dua etmeye kolay doğum herkes için 🤲🤲 Rabbim bizimde yardımcımız olsun bizlerede sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah