Kızlar iki gündür karnım tatlı tatlı kaşınıyor ve yara gibi oluyor kaşıdıkdan sonra sizce karnım çatladığı için mi yoksa gebelik kolestazı denen rahatsızlık olabilir mi ?
Okudukça korktum… bilgisi olan lütfen bilgilendirsin 38. Haftama gireceğim
37 de bebeği almaları gerekiyormuş eğer böyle bir durum var ise …