Burcu4135 aaa evet o zaman haklısınz doktor bağımlılığı bende de var 🙈 o kadar çok güveniyorm ki bir ara normal doğum yanlısı olduğundan emin olduğum bir doktor var ona gdecektm sonra bırakamadm kendi doktorumu devam ediyorm. O güven duygusu dediğiniz gibi götürür insanı nere olursa