Anneadayii22 canım benımde parmağımda mantar olmuştu ılac kullanıyordum doktorum hamıle oldugumu öğrenir an kesmem gerektiğini söyledi ve doğuma kadar bısey yapma dedi 🙂 bir çok cıldıye kremı gebelikde kullanılmıyormus yani ayakla elle bebegın alakası yok diye düşünüyoruz ama emildigi için kana geçiyor dendi bence doktoruna sormadan kullanma