38+3 haftalık hamileyim yaklaşık bi haftadır Alfamet tansiyon ilacına başlattı doktor. Ve tansiyonum ilacı icmeme rağmen yüksek çıkıyor günde 3 kezdi 4 e çıkardı ilacı içtikten sonra bile 14/9 çıkti bugün benimle aynı durumda olan var mı? Yağlı tuzlu yemiyorm streste yapmiyorm ama bu durum kafamı karıştırıyor. Ne olacak böyle